HTML

Külföldi kalandok - Írország Erasmus

Külföldi tapasztalataim leírása. Erasmussal Írországban, Cork városában.

Utolsó kommentek

  • K.Tibi: Ugye? :) (2010.09.30. 10:45) Időjárás
  • sacikulfoldonvan: Köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk. Nagyon hasznos információ volt. :) (2010.09.30. 01:15) Időjárás
  • EsPé: Csá Feka! Elég szelíd az ír táj... ezért is küldenék egy jelenlegi helyzetedhez megfelelő dalt: ww... (2010.09.27. 18:00) Túra 1.
  • K.Tibi: Mert otthon is van vagy 8 tárgyam. (2010.09.24. 19:16) Első napok az isiben...
  • L3x1: 280 EUR?? kemény. (2010.09.24. 15:15) A szállás
  • Utolsó 20

Címkék

2010.11.30. 14:04 K.Tibi

Ez is az is

Régen írtam már, úgyhogy kicsit megerőltetem magam.

Mostanában nagyon felpörögtek a bulik, mindenki érzi, hogy lassan vége a félévnek, sokan mennek haza karácsonyra és sokan nem is jönnek vissza. Ezért sokat vagyunk együtt, és mennek a szervezkedések ki, kit, mikor fog meglátogatni. Én mindenképpen sok emberrel szeretném tartani a kapcsolatot, és fogom is, már vagy 10 embert meghívtam Magyarországra...

Valamelyik nap beletörtem a konnektorba az áramátalakítómat (mivel itt ugye nem kettő hanem három kis pöcök van a kábelek végén, és most azt a konnektort (a konyhában) nem lehet használni, nem tudom szóljak e vagy ne még nem vették észre.

Ma reggel esett a hó mindenki meg van őrülve főleg az írek, mivel két évvel ezelőttig nem nagyon láttak havat (akkor esett először évtizedek óta). Megy a fényképezés kamerázás hógolyózás, mondjuk már erősen kezd olvadni. Sok probléma is van Angliában Skóciában Írországban a hó miatt, itt nincsnek hozzászokva és felkészülve sem, ugyan sóval beszórták a járdákat, de hókotrójuk nem nagyon van. Amúgy kezd néha nagyon hideg lenni.

Pár embernek már meséltem Pauláról, aki egy nagyon kedves 27 éves, spanyol lány jóban vagyunk (nem kell kombinálni nem lesz semmi). Santiago de Compostella mellett lakik, tehát azonnal El Camino... :) De eddig nem is tudtam, hogy szociológia PHD hallgató hát lehidaltam, jót beszélgettünk a szakmánkról. Ma rendezünk egy kis spontán bulit (Moritz német barátom nővére itt van) Paula csinál tortillát én meg gombapörköltöt. Uh tortilla imádom.

Ma elkezdtem kérdőívezni a szakdolgozatommal kapcsolatban, hát jobb kezdésre számítottam, azt hittem hogy "szociális tudományokat" hallgató emberkék képesek kitölteni egy négy oldalas kérdőívet, hát nem.

Jövőhéten lesz egy vizsgám, még kérdőívezgetek, meg kéne írnom két rövid magyar esszét december közepéig, két angol esszét január elejéig, meg két angol esszét február elejéig. Tehát van dolog, de egész jól állok idővel.

Szólj hozzá!

Címkék: barátok időjárás tanulás buli


A bejegyzés trackback címe:

https://tibikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr442483522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása