HTML

Külföldi kalandok - Írország Erasmus

Külföldi tapasztalataim leírása. Erasmussal Írországban, Cork városában.

Utolsó kommentek

  • K.Tibi: Ugye? :) (2010.09.30. 10:45) Időjárás
  • sacikulfoldonvan: Köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk. Nagyon hasznos információ volt. :) (2010.09.30. 01:15) Időjárás
  • EsPé: Csá Feka! Elég szelíd az ír táj... ezért is küldenék egy jelenlegi helyzetedhez megfelelő dalt: ww... (2010.09.27. 18:00) Túra 1.
  • K.Tibi: Mert otthon is van vagy 8 tárgyam. (2010.09.24. 19:16) Első napok az isiben...
  • L3x1: 280 EUR?? kemény. (2010.09.24. 15:15) A szállás
  • Utolsó 20

Címkék

2010.09.14. 18:16 K.Tibi

A szállás

Miután pénteken pihentem és bevásároltam a szálláskereséshez, elmentem az egyetemi szállás irodába, itt csak drága apartmanokat tudtak nekem ajánlani, de annak is nekem kellett volna utánajárni. Kicsit csalódottan álltam tovább. Még itthon kinyomtattam pár telefonszámot címmel, ezeket kezdtem el hivogatni, szerencsém volt az első hívás ugyan nem sikerült, az a szoba már elkellt, de a második hívásra már volt időpontom lakást nézni.

A telefonbeszélgetés után két órával már megnéztem a házat és ki is vettem. Derna egy kedves 45 körüli nő vezetett körbe, aki ingatlanközvetítő. Kedvesen elmagyarázott mindent, mondta hogy miket kell vennem és megbeszéltük hogy másnap délben be is költözöm, akkor majd jön a főbérlő és ad nekem kulcsot.

Hát ekkor olyan felszabadult érzés fogott el hogy csak na. Ekkor írtam a Gyorspost bejegyzést, és hogy megünnepeljem a sikeres szálláskeresést, még egy ilyen nagyon finom csírkehúsos salátás szószos bagett szendvicsett is vettem mindössze 3 euróért. Tényleg nagyon finom és laktató volt.

Másnap délben találkoztam a főbérlővel, egy 60 év körüli szintén kedves ember. Mesélte, hogy a szomszédja Budapesten született és a Rákosi-korszak alatt jött ki Írországba. Tehát nagyon jól elbeszélgettem vele is, adott kulcsot telefonszámot cseréltünk és elbúcsúztunk. Egyébként meglepődtem, mikor Derna és a főbérlő is megdicsérte milyen jól beszélek angolul.

Tehát egy emeletes házban lakom, ahol 6 egyágyas szoba van az enyém a földszinten. Minden szinten 1 zuhanyzó és 2 WC. 5 ír egyetemista sráccal fogok együtt lakni, ők még nem érkeztek meg, mert az egyetem csak jövőhéten kezdődik. Mind másodéves, tehát könnyen lehet, hogy én leszek itt a legidősebb.

A ház nagyon jó helyen is van a belváros és az egyetem között, a St. Fin Barr's Cathedral melett

Képek:

picasaweb.google.com/114215750146209502541/Accommodation#

 

4 komment

Címkék: szállás


A bejegyzés trackback címe:

https://tibikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr982296245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sacikulfoldonvan 2010.09.15. 21:39:43

Örülök, hogy minden jól megy. És mennyibe kerül a szállásod?
Amúgy az olcsó hostelről csak annyit, hogy én itt 3 Eu/éjszakáért tudtam volna szobát bérelni, ahol csak én lettem volna, külön fürdővel :)

K.Tibi 2010.09.16. 14:05:17

havi 280at fizetek + rezsi. Ez itt olcsónak számít....
1 pint sör 4 euro általában. És ez mindenkinek drága, legyen az német francia svájci amerikai. Tehát szinte biztos hogy melózni fogok valamit.

bé_ 2010.09.17. 21:30:15

úúú vannak árak akkor tibor.
viszont ez a lakás angyon szimpi :)

puzsillak

L3x1 2010.09.24. 15:15:52

280 EUR?? kemény.
süti beállítások módosítása