HTML

Külföldi kalandok - Írország Erasmus

Külföldi tapasztalataim leírása. Erasmussal Írországban, Cork városában.

Utolsó kommentek

  • K.Tibi: Ugye? :) (2010.09.30. 10:45) Időjárás
  • sacikulfoldonvan: Köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk. Nagyon hasznos információ volt. :) (2010.09.30. 01:15) Időjárás
  • EsPé: Csá Feka! Elég szelíd az ír táj... ezért is küldenék egy jelenlegi helyzetedhez megfelelő dalt: ww... (2010.09.27. 18:00) Túra 1.
  • K.Tibi: Mert otthon is van vagy 8 tárgyam. (2010.09.24. 19:16) Első napok az isiben...
  • L3x1: 280 EUR?? kemény. (2010.09.24. 15:15) A szállás
  • Utolsó 20

Címkék

2010.09.14. 16:29 K.Tibi

Hostel

 Cork International Hostel itt töltöttem két napot.

Érdekes emberekkel lehet összefutni ilyen helyeken. Egy éjszaka 15 euró volt ez olcsónak számít. Egy hat ágyas szobában laktam, ami három, emeletes ágyat jelentett, olyan volt mint egy régebbi koli, persze voltak szobák kevesebb ággyal de azok drágábbak voltak. Minden szobához volt WC meg fürdő.

Mikor megérkeztem már laktak ketten a szobában, én elfoglaltam a harmadik alsó ágyat. Az egyik egy kopasz 30 év körüli lengyel srác volt, aki jelenleg Corkban dolgozik, de csak 3 hetet, a cég aminél melózik, ilyen 2-3 hetes "küldetéseket" ad neki, ezelőtt Limerick-ben töltött 2 hetet. Egyébként valami biztonságtechnikai dolgokkal foglalkozik nem igazán értettem a szakszavakat. A másik szobatársam egy 65-70 év körül ősz szakállas úriember volt, aki angol, nyugdíjas és nem tud mit csinálni, ezért utazgat egyedül. A második nap érkezett még két srác a szobába, az egyik Lars egy német tag, aki két hetes Írország túrát csinál egyedül, ami azért érdekes, mert az angol tudása nagyon gyenge volt, de tényleg nagyon. A másik emberkével nem tudtam tárgyalni, mert mindig elkerültük egymást.

Tehát a pénteki és szombati napomat töltöttem itt, napközben a városban sétálgattam, feltérképeztem a belvárost, vettem kaját térképet telefont. Szombat reggel és vasárnap reggel is éltem a lehetőséggel, hogy a hostelben reggelizzek, először kontinentális reggelit ettem 5 euroért másnap meg tradicionális brit reggelit 7 euróért, nagyon finom volt főleg a brit. A legtöbb vendég 50 felett volt, sok volt a német és távol-keleti fiatal.

Jól felszerelt hely volt kedves emberekkel, olcsón, mindenkinek ajánlom.

 

1 komment

Címkék: kezdet szállás


A bejegyzés trackback címe:

https://tibikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr42295979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ENBÉ 2010.09.15. 16:51:42

"65-70 év körül ősz szakállas úriember volt, aki angol"

tipikus angol, énis találkoztam egy ilyen csávóval Frankfurtban, ő is 65-70 körül volt, régen hajógyára volt Liverpoolban, most már a fia viszi a boltot, a felesége meghalt, ő meg utazgat össze-vissza a világban!
süti beállítások módosítása