HTML

Külföldi kalandok - Írország Erasmus

Külföldi tapasztalataim leírása. Erasmussal Írországban, Cork városában.

Utolsó kommentek

  • K.Tibi: Ugye? :) (2010.09.30. 10:45) Időjárás
  • sacikulfoldonvan: Köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk. Nagyon hasznos információ volt. :) (2010.09.30. 01:15) Időjárás
  • EsPé: Csá Feka! Elég szelíd az ír táj... ezért is küldenék egy jelenlegi helyzetedhez megfelelő dalt: ww... (2010.09.27. 18:00) Túra 1.
  • K.Tibi: Mert otthon is van vagy 8 tárgyam. (2010.09.24. 19:16) Első napok az isiben...
  • L3x1: 280 EUR?? kemény. (2010.09.24. 15:15) A szállás
  • Utolsó 20

Címkék

2010.11.22. 22:39 K.Tibi

Dublin

A hétvégén voltam Dublinban és találkoztam Tomi (Wicard) barátommal, akit már majdnem 3 éve nem láttam.

Pénteken délután 3-ra értem oda (az előző poszt olvasása alapján gondolom nem meglepő hogy a 10es buszt nem értem el, mert elaludtam). Rögtön a Temple Bar felé vettük az irányt, ami ugye Dublin pubnegyede, felkerestük a leghíresebb helyeket,  azonban a pénz gyorsabban fogyott, mint hittük ezért hamar feladtuk a dolgot, és a barátom albérletében folytattuk a beszélgetést.

Mielőtt tovább folytatnám a beszámolót, megosztanák egy képet, ami a Porter House méltán híres pubjában készült. A kocsma dekorációja egyszerű és nagyszerű: Sörösüvegek a világ minden tájáról.

Miután visszamentünk a lakásba, nagyon jót beszélgettünk, olyan jó volt végre magyarul tárgyalni valakivel.

Szombat délután Tomi dolgozott, én meg várost néztem. Rendesen legyalogoltam a lábam és voltam a Guinness gyárban is. Nagyon jó volt főleg a vége amikor az ingyen pint sörömet ittam a múzeum  tetején gyönyörű kilátással, csak az volt a baj, hogy nagyon sokan voltak, én meg egyedül.

Ezután visszamentem a plázába, ahol Wicard dolgozik (egy kávézóban), innen hazafelé vettük az irányt. Megintcsak iszogattunk meg beszélgettünk, amikor befutott a lakótárs. Manuella igazán aranyos lengyel lány (igaz kicsit idegesítő néha, betegesen rend és tisztaságmániás). Egy vacsorán volt a barátjával, vagyis csak a volt barátjával, mert éppen akkor szakítottak. Ennek bánatára vagy örömére, hamar előkerült egy üveg lengyel vodka meg egy üveg ír whisky és kitárgyaltunk mindent, kicsit sokat ittunk.

Másnap a két dolgozó ember munkába ment, én meg pihengettem filmeket néztem egész nap. Este pizzát rendeltünk, meg előkerült egy üveg Jack Daniels (ekkor Zoli barátomra gondoltam), megintcsak iszogattunk beszélgettünk. Eszméletlen mennyit tud beszélni két ember, ha régen látták egymást.

Ma reggel Tomi munkába én meg a buszállomásra mentem. Nagyon jól éreztem magam, és sokat ettem, Wicard etetett rendesen (hiszen szakács ez a dolga). Megbeszéltük, hogy megpróbáljuk a karácsonyt is összehozni, csak akkor sokat kell dolgoznia, viszont szilveszterre biztos visszamegyek Dublinba.

További képek:

picasaweb.google.com/114215750146209502541/Dublin#

Szólj hozzá!

Címkék: barátok utazás adja


A bejegyzés trackback címe:

https://tibikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr612466778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása