HTML

Külföldi kalandok - Írország Erasmus

Külföldi tapasztalataim leírása. Erasmussal Írországban, Cork városában.

Utolsó kommentek

  • K.Tibi: Ugye? :) (2010.09.30. 10:45) Időjárás
  • sacikulfoldonvan: Köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk. Nagyon hasznos információ volt. :) (2010.09.30. 01:15) Időjárás
  • EsPé: Csá Feka! Elég szelíd az ír táj... ezért is küldenék egy jelenlegi helyzetedhez megfelelő dalt: ww... (2010.09.27. 18:00) Túra 1.
  • K.Tibi: Mert otthon is van vagy 8 tárgyam. (2010.09.24. 19:16) Első napok az isiben...
  • L3x1: 280 EUR?? kemény. (2010.09.24. 15:15) A szállás
  • Utolsó 20

Címkék

2010.09.08. 12:31 K.Tibi

Szállás keresés 1.

Már a nyár elején elkezdtem szállást keresni. Azonban neten keresztül elég nehézkes ez a dolog. Persze az egyetem szívesen biztosított volna nekem szállást a campusban HETI 100-150 euró között, de ezt én nem engedhetem meg magamnak. Havi 300 eurót kapok az egyetemtől.

Tehát elkezdtem keresgélni az interneten, az egyetemi szállás irodától kaptam is egy mail címet, amire írtam is rögtön. Hát nem volt túl olcsó, de sok levélváltással végre megegyeztünk, nagyon közel volt az egyetemhez tényleg szép ház, sok egyetemista lakóval. Írtam is a tulajnak, hogy oké küldje el a bankszámlaszámát és a többi adatot, hogy el tudjam küldeni a kauciót. Erre válasz az óta sem jött, ez volt majdnem két hónapja. Írtam neki vagy öt mailt, írtam az egyetemi szállás irodának, hogy most mi van, de onnan sem érkezett még válasz. Elég csalódott voltam, na mondom engem nem érdekel, majd kint keresek.

Nem sokkal később beszéltem egy barátommal, aki Dublinban él (Róla még lesz szó később). Ő linkelt nekem egy jó kis oldalt. Itt írtam vagy 30 helyre, hogy szoba kéne. Sokan válaszoltak, sokan nem. Volt ahol az volt a baj, hogy külföldi, hol az hogy diák vagyok, hol az hogy nem tudnak velem találkozni, így nem bíznak bennem. Végül is sikerült itt is egy delikvenssel, több levélváltással megegyezni. Három kínai és egy ír hallgatóval laktam volna együtt, szintén közel az egyetemhez. Nagy nehezen átutaltam neki a kauciót (íreknél meg angoloknál más a bankrendszer náluk nem IBAN kód van hanem sort code meg ilyesmik), erre írja, hogy hopi ő már időközben kiadta a szobát másnak. Na ekkor elég ideges lettem, pedig ismertek nem szoktam. Az volt a tag szerencséje, hogy visszautalta a pénzem, mert ha nem megkerestem volna, és elbeszélgettem volna vele.

Ezek után végleg úgy döntöttem, hogy majd kint keresek szállást. Tehát holnap indulok és nincs semmi szállásom, végre egy kis kaland.

 

1 komment

Címkék: kezdet szállás nem adja


A bejegyzés trackback címe:

https://tibikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr932280071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bé_ 2010.09.11. 15:56:49

no mizu tibor? van már szállásod? :)
süti beállítások módosítása