HTML

Külföldi kalandok - Írország Erasmus

Külföldi tapasztalataim leírása. Erasmussal Írországban, Cork városában.

Utolsó kommentek

  • K.Tibi: Ugye? :) (2010.09.30. 10:45) Időjárás
  • sacikulfoldonvan: Köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk. Nagyon hasznos információ volt. :) (2010.09.30. 01:15) Időjárás
  • EsPé: Csá Feka! Elég szelíd az ír táj... ezért is küldenék egy jelenlegi helyzetedhez megfelelő dalt: ww... (2010.09.27. 18:00) Túra 1.
  • K.Tibi: Mert otthon is van vagy 8 tárgyam. (2010.09.24. 19:16) Első napok az isiben...
  • L3x1: 280 EUR?? kemény. (2010.09.24. 15:15) A szállás
  • Utolsó 20

Címkék

2010.12.07. 19:07 K.Tibi

Mikulás meg ilyenek.

Ma volt az első és utolsó vizsgám, leadtam a 3 legfontosabb beadandómat. Majdnem 70 kérdőívem van kitöltve (szakdogámhoz), és lassan a megfázásból és kigyógyulok.

A vizsga egész könnyű volt, 16 esszé címből kellett 4et választani és max egyoldalas kisesszéket írni. Egy óra volt rá, ami azért nem sok. A tanár a külföldieknek megengedte, hogy vázlatosan írjanak tehát simaliba volt, vagyis remélem. Egyébként vizsga előtt elmentem a könyvtárba magyar-angol szótárért. A katalógusban találtam is jópárat, de mikor odamentem a polcokhoz láttam hogy két polc üresen áll, a szláv nyelvek után légüres tér utána kínai japán szótár, na mondom ez csak természetes.

Igaz, hogy leadtam 3 angol meg 4 magyar esszét, de még mindig kell írnom két magyart ami sürgős, meg négy angolt, ami ráér.

Csütörtök szülinapi bulit tartok, eddig 215-en jelezték, hogy jönnek, ami így kicsit sok. (közben kiderült, hogy egyik cimborának másnap van szülinapja tehát együtt ünneplünk, valamint ösznépi búcsúbuliként is funkcionál a rendezvény ezért a sok ember) Kibéreltem az egyik legnagyobb pub második emeletét, remélem jó kis buli lesz.

Mivel jól állok a tanulással, meg mikulás is tegnap volt, megleptem magam egy jó meleg pulcsival meg vastag zoknikkal meg egy pólóval, mert miért ne.

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás buli adja


A bejegyzés trackback címe:

https://tibikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr962500254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása