HTML

Külföldi kalandok - Írország Erasmus

Külföldi tapasztalataim leírása. Erasmussal Írországban, Cork városában.

Utolsó kommentek

  • K.Tibi: Ugye? :) (2010.09.30. 10:45) Időjárás
  • sacikulfoldonvan: Köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk. Nagyon hasznos információ volt. :) (2010.09.30. 01:15) Időjárás
  • EsPé: Csá Feka! Elég szelíd az ír táj... ezért is küldenék egy jelenlegi helyzetedhez megfelelő dalt: ww... (2010.09.27. 18:00) Túra 1.
  • K.Tibi: Mert otthon is van vagy 8 tárgyam. (2010.09.24. 19:16) Első napok az isiben...
  • L3x1: 280 EUR?? kemény. (2010.09.24. 15:15) A szállás
  • Utolsó 20

Címkék

2010.10.31. 18:52 K.Tibi

Mostanság

Sok minden történt velem az utóbbi 2 hétben. A bejegyzés tartalmából: "Vad" vízi kajakozás, meleg bár, póker, tanulás, házi buli.

Miután visszatértem Corkba, pár barátom elhívott kajakozni. Gondoltam egy kis lapátolás a természet lágy ölén jól fog esni a nyüzsgő London után. Egy szombati napon találkoztunk az egyetemi kajak-kenu klub tagjaival, de nem a természet lágy ölén, hanem a város közepén. A város folyóin és csatornáin kajakoztunk, de inkább vad vízi evezésnek nevezném. Annyi felszerelést aggattak ránk, hogy űrhajósnak képzeltem magam. Ilyen búvár kezeslábast, sisakot, mentőmellényt, vízálló kabátot meg ilyen szoknyaszerűséget is. Na mindegy jól elvoltunk kajakoztunk és persze próbáltuk egymást belelökni a vízbe, ami persze sikerült is de annyi felszerelés volt rajtunk, hogy abban tényleg művészet megfulladni.

Az egyik sikeres házibuli után egy melegbárban kötöttünk ki. Nem kell megijedni, nem vagyok meleg. Szóval a házibuli után a társaság fele egy Chambers nevű helyre ment, mi pedig követtük őket. A bejáratnál a biztonsági őrök kedvesen közölték velünk, hogy ez egy melegbár és csak saját felelősségre menjünk be, de az italok olcsók az emberek pedig kedvesek. Az olcsó itallal meggyőztek minket, hát be is mentünk. Érdekes élmény volt, nők nőkkel férfiak férfiakkal, de amúgy semmi extra nem történt, hála istennek. Jól éreztük magunkat táncoltunk, ittunk.

Már kétszer voltam pókerezni a nemzetközi barátaimmal, és nem rossz. Először nem pénzben játszottunk, így 7ből 7ik lettem. Másodjára már komolyan játszottunk, fejenként 3 euró volt a beugró. Életemben először játszottam pénzben, és tényleg megvan a hangulata, meg persze a motiváció. Komolyabban is vettem a dolgot így 11ből 5ik lettem. Ha jól tudom holnap is pókerezünk, és ha így folytatom, akkor nyerni fogok.

Mostanában elég sokat tanulok, mivel itt 8 esszét kell írnom angolul meg 6ot magyarul december közepéig, tehát van dolog. Szeretem a kihívást meg amúgy is teher alatt nő a pálma. Már majdnem befejeztem a második angol esszémet, tehát szerintem meg tudom csinálni. Az itteni 4 tantárgyamból csak 3at kell teljesítenem kreditek miatt, tehát vannak lehetőségek.

Tegnap házibulit tartottam, főztem egy jó nagy adag gulyáslevest meg volt egy üveg pálinkám. Megetettem és megitattam a népet magyar kultúrával. Képek Facebook-on vannak.

Hát egyenlőre ennyi...

Szólj hozzá!

Címkék: barátok tanulás buli adja


A bejegyzés trackback címe:

https://tibikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr892412144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása