HTML

Külföldi kalandok - Írország Erasmus

Külföldi tapasztalataim leírása. Erasmussal Írországban, Cork városában.

Utolsó kommentek

  • K.Tibi: Ugye? :) (2010.09.30. 10:45) Időjárás
  • sacikulfoldonvan: Köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk. Nagyon hasznos információ volt. :) (2010.09.30. 01:15) Időjárás
  • EsPé: Csá Feka! Elég szelíd az ír táj... ezért is küldenék egy jelenlegi helyzetedhez megfelelő dalt: ww... (2010.09.27. 18:00) Túra 1.
  • K.Tibi: Mert otthon is van vagy 8 tárgyam. (2010.09.24. 19:16) Első napok az isiben...
  • L3x1: 280 EUR?? kemény. (2010.09.24. 15:15) A szállás
  • Utolsó 20

Címkék

2010.09.20. 13:32 K.Tibi

Első hét

Sziasztok!

Elnézést, hogy nem írtam eddig, de annyi az új dolog az új barát, hogy gyakorlatilag csak enni meg aludni járok haza. Ebben a posztban röviden összefoglalom, miket csináltam a héten.

Hétfő: Délre mentem a Welcome Meetingre, ahol túl sokan voltunk, így két csoportra oszlottunk és két meetinget tartottak. Én persze a másodikba kerültem, és így várni kellett, de eddig is ismerkedtem. A meeting után (ahol semmi extra nem történt) megint várnunk kellett a városnéző sétára, hát tovább ismerkedtünk beszélgettünk, elmentünk kávézni, utána meg elmentünk egy pub-ba és végre megittam az első pint csapolt guinness-emet. A városnéző séta sem volt rossz, mivel kis csoportunk volt.

Ezután persze elterveztük, hogy este is kéne menni valahova. Először úgy volt, hogy Marco (olasz firenzei) barátunknál lesz házibuli, de a főbérlő nem engedte. Végül is úgy beszéltük le, hogy a belvárosi Tesco előtt találkozunk és megyünk valahova. Az este nagyon jól alakult, kb. 30-40 erasmusos diák együtt, az OLD OAK nevű pub-ban, ahol élőzene is volt iszogattunk, beszélgettünk. A bárnál, az összes hallgató közül, csak az én személyimet kérték el, hát igen elég fiatalos vagyok (itt egyébként sok helyen 21 a korhatár, de vannak olyan helyek is, ahol 23). Én persze vittem a pálinkámat és mindenkit, meg is kínáltam, hát látni kellett volna az arcokat, főleg a franciák nagyon nem bírták.

Ezután, a hölgyek táncolni akartak, így elmentünk az An Brog-ba, ahol nagyobb a tánctér, itt körülbelül zárásig, tehát 2-ig voltunk. Ezután mindenki haza.

Kedd: Délután mozizás volt hirdetve a külföldi hallgatóknak. Megnéztünk, egy nagyon jó ír vígjátékot (kb. üvegtigris ír változata), utána pedig elmentünk a SUAS szórakozó helyre, ami ilyen tetőteraszos, hangulatos kis hely volt, csak kicsit zsúfolt. Persze itt is táncolni kellett a lányokkal. Természetesen itt is zárásig maradtunk.

Szerda: Délelőtt, eligazítás volt a külföldieknek, regisztráció, tantárgyfelvétel stb. Jó sok előadás az egészségügyről, rendőrség, pár nagyobb tanszék. Nagy részük elég unalmas volt.

Persze este, megint elmentünk egy pub-ba a Bailey-be (amerikai pub tele amerikai zászlóval). Itt volt egy akció 2 liter sör 10 euróért, ami itt nagyon olcsó, mivel egy pint 4-5 euró. Itt jobban megismerkedtem három osztrákkal. Ezután, nagy meglepetésre a hölgyek megint táncolni akartak, így elmentünk megint egy másik helyre, ahol ugyancsak zárásig táncoltunk. Itt meghívtak, minket egy házibuliba másnapra, amire sajnos nem tudtunk elmenni.

Csütörtök: Délután, megkaptuk a diákigazolványainkat, és a üdvözlőcsomagot, tele papírokkal, térképpel, tollal, óvszerrel, sörnyitóval ilyesmikkel.

Estére volt egy meghívásunk előző napról, közben Bruno (svájci) barátunk is házibulit szervezett, valamint mi is az osztrákokkal és franciákkal palacsintapartit csaptunk. Tehát először palacsintáztunk, aztán elmentünk Bruno-hoz, ahol kb. 50 ember volt egy kis házban, utána pedig fel a városba az Old Oak-ba, ahol zárásig táncoltunk.

Péntek: Délelőtt újabb eligazítások és előadások, amikre nem tudtam bemenni, olyan fáradt voltam. De azt mondták nem vesztettem sokat. Sőt olyan fáradt voltam, hogy este sem mentem sehova csak pihentem, filmet néztem.

Szombat: Délelőtt workshop-ok, hasznos témákról, hogy kell esszé-t írni, hogy lehet spórolni a pénzzel stb. Délután foci bajnokság, ahol össze-vissza osztottak be minket, én 1 francia és 4 ír sráccal voltam. Egy meccset sem vesztettünk, volt ugyan két döntetlenünk, így a 12 csapatból 3. lett a csapatunk.

Este két csoportra oszlott a társaság, az egyik a BEACH party-ra ment, amire 8 euró volt a belépő (ja és mivel a hallgatói központban volt, ezért persze beach sem volt csak pálmafák meg koktélok). A többiek velem együtt Brunonál söröztek beszélgettek kicsit, utána mentünk egy újabb pub-ba, aminek nem tudom a nevét. Megint zárásig voltunk, itt minden bezár 2-kor.

Vasárnap: Délután elmentünk meccset nézni, mert akkor volt a gall foci (a sima foci a rugby és a kézilabda keveréke) döntő, amit Cork játszott Down-nal. Cork már évtizedek óta nem nyert, de most igen, volt is mulatás rendesen, sőt ma is lesz mert jön haza a csapat körbebuszozza a várost stb.

Ezután ír zene és táncest következett a campuson, én sajnos ebben nem tudtam részt venni, az egész hetes táncolás, de főleg a szombati foci miatt olyan izomlázam volt, sőt még mindig van, hogy járni nem tudok. Ezután, már tényleg mindenki fáradt volt, és este nem is mentünk semerre.

Hát remélem most már lassul a bulizási tempó, mert ez nagyon drága és fárasztó, de ma már elkezdődtek az órák, tehát szerintem kicsit visszafogjuk magunkat.

Képek már vannak fent facebook-on, nem nekem, hanem a többieknél, ahol be vagyok jelölve, lehet nézegetni, majd még lesz több, meg én is rakok fel.

Szólj hozzá!

Címkék: kezdet buli adja


A bejegyzés trackback címe:

https://tibikulfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr152309844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása